rockarfettvidspisen.blogg.se

Ung tjej som älskar att laga mat, baka och rocka! Welcome to the hot place I call kitchen!

Kolla vad jag fick i födelsedagspresent!

Kategori: Allmänt

 
 
 
muffinsformar i 2 olika storlekar, strössel i form av pyttesmå rosa hjärtan, minimaränger, 2 små nalle-formar och en rolig bagarmössa. Och så den fina, gröna korgen allt låg i. Mig glad! :D

Ja, jag hade 80-talsfest med mina vänner igår, och så fick jag det här. Finfint! Nalleformarna ska jag prova så snart jag har piggnat till, för just nu är jag trött och har träningsvärk i magen efter limbo-tävlingen vi hade. Så resten av dagen tänker jag äta choklad, spela Sims Castaway och titta på True Blood. Därför blir det ett kort inlägg idag.
 
På onsdag fyller jag 20, och då tänkte jag baka lite gott. Jag håller tummarna för att hallonen är mogna då, så kanske jag kan hitta på något roligt med dom. Plus att det kryllar av blåbär i skogen vid sjön som ligger någon kilometer bort. Mysigt!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska lägga in, men jag har en idé. Dock kräver det att det är fint väder imorgon. Men vi får helt enkelt se hur det blir :)

Metal on!
Rockbruden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: