rockarfettvidspisen.blogg.se

Ung tjej som älskar att laga mat, baka och rocka! Welcome to the hot place I call kitchen!

Snart iväg en sväng

Kategori: Allmänt

Idag ska jag, syrran och mamma och pappa till hudiksvall och hälsa på morbror med familj. Första gången jag träffar senaste kusinen :)

Så idag blir det nog bara ett kort babbel till inlägg, men imorgon kommer få ett brödrecept! Då jobbar jag, så jag schemalägger det onsdag 14.00 ungefär. Bra att veta sådär i förväg.

Jag vet inte om vi äter middag i huddik, på vägen eller hemma, så vi får se. Äter vi hemma blir det troligen något enkelt, skulle jag gissa. Men är det något ni inte har fått se på bloggen tidigare poppar det troligen upp någon gång under de 3 dagar jag jobbar.

Skulle ni vilja ha en ny novell att läsa? Till på torsdag eller fredag? För i så fall kan jag bläddra bland mina noveller och välja ut en som jag inte har något emot att dela med er. Vissa behåller jag för framtida tävlingar och ev. en novellsamling. Jag hoppas kunna göra en sån när jag har tillräckligt med noveller. Jag har redan börjat spåna på ett namn ;)

Så nu ska jag checka av lite. Nyladdad mobil? Klart! Nyladdad mp3? Klart!
Så, nu har jag det jag behöver till resan!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om, och jag tror heller inte att jag har tid att skriva mycket mer, så jag postar, tar väskan och sticker. Praktiskt taget ;)

I'm on a highway to hell

Kommentarer


Kommentera inlägget här: